2.Folosire adrese email: Younify vs personală

La crearea contului pe Younify vei introduce adresa de email personală. Această adresă de email este setată ca username în sistemul Younify și se folosește la fiecare conectare ulterioară pe Younify.

Adresa de email @ydocs.io se folosește în relația cu furnizorii; mai exact când vei solicita furnizorilor tăi să îți trimită noile facturi pe adresa de email @ydocs.io. Această adresă de email nu se folosește la autentificare pe contul tău Younify, dar este posibil ca furnizorul să îți solicite să folosești această adresă de email la autentificare pe pagina online a acestuia în urma solicitării tale de modificare a adresei de email.

Solicitarea ta către furnizori, de a direcționa facturile către noua adresă, se poate face online prin modificarea adresei de email direct de către tine (mai multe detalii aici), prin crearea unui cont nou în sistemul furnizorului folosind adresa de email Younify, prin telefon, prin email sau prin orice altă metodă agreată de furnizor.

Accesul la adresa ta @ydocs.io se face prin intermediul adresei de email personale. Mai exact, orice mesaj primit pe adresa ta @ydocs.io noi îl vom redirecționa pe adresa ta personală ca tu să ai acces la acestea. Folosește doar adresa ta personală pentru a accesa toate mesajele primite pe adresa Younify.